petak, 9. prosinca 2016.

Sam u kući 5


Sam u kući 5  je obiteljska komedija iz 2012.godine. Film je režirao  Peter  Hewitt. Glavni glumci su: Christian Martin, Lodelle Ferland, Ellie Harvie, Malcolm McDowell, Debi  Mazar, Eddie Steeples, Edward Asner.U filmu se radi o obitelji Baxter koja se seli iz Kalifornije  u Maine. 10-godišnji  Finn  Baxter  voli igrati igrice. Alexis je sestrs od Finna i ona jako voli provoditi vrijeme na mobitelu.Njihovi roditelji majka Catherine i otac Curtis bi htjeli da im se sin više druži sa djecom svojih godina, a da manje igra igrice. Dječak Finn se  sprijateljio sa susjedom Masonom, koji ga je uvjeravao da je u kući  obitelji  Baxter duh.Roditelji od  Alexis i Finna  su  zapeli u nekom restoranu, zato što je zapao snijeg pa nisu mogli kući.Kuću obitelji Baxter su namjeravali opljačkati lopovi, kuću mogu spasiti samo Alexis i Finn. Finn i Alexis  su uspijeli postaviti zamke po cijeloj kući i uhvatiti lopove koje je poslije policija odvela u zatvor. Na kraju filma su Finn i Alexis od policije osvojili novčanu nagradu, zato što su uspijeli uhvatiti kriminalce.Sam u kući 5 mi je najdraži zato to je smiješan i  zanimljiv. Koliko god puta gledam film nikad mi nedosadi. Sam u kući 5 najviše volim gledati za Božić, zato što je baš Božićni  film. Sam u kući 5 gledam svake godine za Božić i nastaviti ću ga gledati.

Nema komentara:

Objavi komentar